Patarimai tau

 

  • Turi tvirtai apsispręsti neberūkyti / nevartoti svaiginančių medžiagų. Kai nuspręsi, neabejok ar pavyks.

  • Nustoti vartoti / rūlyti gali būti lengviau, jei tą dieną susiesi su tau svarbia data ar įvykiu.

  • Jei vartoji / rūkai ilgą laiką, gali būti lengviau nustoti tai daryti palaipsniui (pavyzdžiui, nusistatyk, kiek daugiausiai gali per dieną surūkyti cigarečių, ir tą skaičių vis mažink).

  • Keisk įpročius (pavyzdžiui, jei rūkai susijaudinęs (-usi), pasirink kitus streso valdymo būdus: paskambink / parašyk draugui, atlik atpalaiduojančius kvėpavimo pratimus (inetrente gali jų rasti ne vieną), pažiūrėk filmą, pasiklausyk mėgstamos muzikos ar pan.).

  • Perskaityk knygą "Lengvas būdas mesti rūkyti" (elektroninę knygos versiją gali rasti paspaudęs (-usi) šią nuorodą http://tiesa-lt.ucoz.net/Allen_Carr_LT_Lengvas_budas_mesti_rukyti.pdf).

  • Džiaukis diena, kurią nevartojai / nerūkei. Didžiuokis savo ryžtu. Negalvok, ar pavyks rytoj, stenkis nevartoti / nerūkyti šiandien. 

 

Daugiau naudingos informacijos rasi Jaunimo sveikatos tinklo intereneto svetainėje adresu http://www.sveikatostinklas.lt/man-rupi/rukymas